Den här är fin med linjer och det svaga ljuset.
Tack så mycket! Jag är också förtjust i kvällsjuset över just halm och hö.
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.
Den här är fin med linjer och det svaga ljuset.
Tack så mycket! Jag är också förtjust i kvällsjuset över just halm och hö.